مجموعه فایلهای کاربردی

بایگانی
  • ۰
  • ۰
1- هدف :
دریافت ، بررسی و تعیین اقدامات اصلاحی لازم برای رفع موارد شکایت مشتریان
2- محدوده اعتبار :
این رویه کلیه موارد شکایت مشتری از دریافت کالای مشتری تا خدمات پس از فروش و آدیت ایدرو را شامل میشود .
3- مسئولیتها :
مسئولیت این روش به عهده نماینده مدیریت می باشد . مدیر بازرگانی در دریافت شکایات مشتریان مسئولیت دارد .
  • ۹۳/۱۱/۳۰
  • file lazem

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی